WALK THIS WAY

Kom precis hem från centrum där jag mötte upp Hedvig. Vi satt och pratade i över två timmar om allt och ingenting. Det var väldigt trevligt att få träffa henne igen efter att inte ha sett henne på hela sommaren. Man märker verkligen hur mycket man saknar sina vänner när man inte träffat dem på ett tag !
Mamma och Björn åkte och storhandlade när jag och Hedvig var borta så jag hann tyvärr inte följa med, vilket kanske inte låter så roligt men jag tycker om att storhandla. Nu blir det istället film och sedan One tree hill och Pretty little liars.

Kommentarer
Postat av: A N G E L I J N A

SVAR; det är sådär..

2011-08-14 @ 22:54:38
URL: http://angelijnas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0