LAST NIGHT

Jag hade en supertrevlig kväll igår. Hängde med mina fina vänner hela kvällen och såg  en massa grymma artister spela sköna låtar. Kunde verkligen inte få ett bättre avslut på sommarlovet. Träffade även en massa av mina andra vänner som blev en liten del av kvällen de med. Jag tycker att det är hälften utav det roliga, att träffa en massa människor och umgås. Trevligt trevligt. Vi drog hem ungefär vid 12 tiden och så fort jag kom hem kröp jag ner till sängs för mina fötter värkte verkligen. Tänka sig hur underbar en säng kan kännas vid sådana tillfällen !
Nu: The hills maraton, rensa ut garderoben (om jag orkar) och senare One tree hill, Pretty little liars och The Audrina show.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0