GIRLSNIGHT-IN

- Skulle ärligt talat kunna döda för detta högklackade par.. Such an amazing, incredibly and unbelievably good looking pair of shoes !

Är nu hemma hos Amanda för en filmkväll. Vi har laddat med sex filmer om jag inte minns fel, några är dock till i morgon men vi ska jobba oss igenom så många som möjligt. Jag behöver verkligen det här, för efter två veckor med familjen, och ytteligare en utan vänner gör en ganska så desperat efter sina vänner. Därför ska vi nu ha en supertrevlig kväll som följs av en dag med Amandas lillebror då vi även i morgon ska mysa och bara ta det lugnt för att förmodligen nästa kväll fortsätta titta på filmerna. Detta är faktiskt första gången på hela sommarlovet som mitt schema är fullspäckat ! Tänka sig, typiskt mig att spara allt tills slutet.

Kommentarer
Postat av: A N G E L I J N A

allt bra?:)

2011-08-11 @ 18:31:14
URL: http://angelijnas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0